Butterfly on a wheel.

Pappa och jag har tittat på film ikväll. Som vanligt, hah. Denna gången en actionfilm med titeln Butterfly on a wheel. En av dem bästa filmer jag har sett måste jag säga. Riktigt bra handling och blev aldrig långtråkig. Ni som inte har sett den måste verkligen se den. Dock förstörde jag stämningen lite när jag satt och smsade hela filmen så vibrationen hördes x antal gånger. Haha.  Nu blir det nog att sova, ska upp halv åtta imorgon. Ska inhandla möbler. Kommer bli så sjukt skoj.
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback