åska, springer och frida.

Usch, typ storm här. Regnar som om himlen hade öppnat sig och blåser som någon står med en stor jävla carolafläkt!
Nu är man nyduschad och fin, nej jag har inte varit ute i regnet, jag använde duschen. Sitter och smågluttar på Jerry Springer samtidigt som jag läser det nya nummret av FRIDA.  Amir ska tydligen vara med där angående Britney, lite kul faktiskt. Men nu såg jag att på framsidan står det att i nummret så finns det tips på hur man haffar killen på 2 minuter.
Fast nu åskar det, så bye!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

fin blogg och fint hår du har :D



Visst har alla lust med att tjäna extra pengar utan att anstränga sig mycket eller lägga ut reklam på sina bloggar?



Bli medlem på den här länken: http://www.woopa.se/?ref=emelienilsson och få 25kr att börja med. Sedan är det bara besöka hemsidor och värva vänner så får du ännu mer pengar, tro mig det funkar :D

2009-07-06 @ 20:47:05
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback