Who needs a rich dude when you're a rich bitch ?

Ett litet sent inlägg. Men tro inte jag har legat på latsidan, nejnej. Jag och sis har varit i stan och shoppat. Jag gjorde faktiskt det ena och andra fyndet. Jag köpte;

-   En grå jacka för 199 :- på Bikbok. (Kostar egentligen 699:-)
-   En svart kort kavaj för halva priset på Gina tricot
-  En svart spets klänning typ för halva priset på Gina tricot.
-  3 st armband, 2 st av snäckor och ett av tråd.
-  3 st svarta spetstrosor

Riktigt nöjd. Jag fullkomligt ÄLSKAR min kavaj alltså. Jackan också för den delen. Mohah, känns underbart. Använde ungefär 1000 kr idag. Men det rör mig inte i ryggen, har 1000 kr på kontot + att mitt barnbidrag trillar in nästa vecka. Fabulous säger jag bara, fabulous.

Målade en tavla innan av en av mina dukar. Blev riktigt nöjd. Sen fick jag en idé, jag kanske skulle börja sälja saker jag målar? Ja, jag får fundera vidare på det där.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback