Tröttmössa.

Jag är så nedrans trött så ni förstår inte. Sitter och slötittar tv och pratar med fabulous peolpe. Sitter och funderar på kläder. Haha det är så typiskt mig. Jag ska ut med brudarna på lördag och jag sitter och planerar vad jag ska ha på mig. Men det går inget vidare, jag har absolut ingen aning! Dagens i-lands problem, haha.
Måste köpa en jacka också, vet exakt vilken typ jag vill ha. Men tyvärr är jag lite pank efter tågbiljetter och väska, så jag ska vifta med ögonfransarna för papi imorgon. Jag menar, jag är ju hans lilla flicka, och jag är ju så ansvarsfull och ekonomisk. Hah, detta ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, fan vad nice :) nä mina är bara sur mot det.. haha. långt till 18 ju.

2009-01-08 @ 22:14:20
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska ni till balders eller?

SKA DU TILL STHLM? :O

2009-01-08 @ 23:13:22
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback