To close, just to fucking close.

usch, ett riktigt jobbigt möte på bup idag. Hon kom för nära, hon kom för djupt.
Förbi mina murar, förbi mina fasader. Hon kom mig in på skinnet. Det var läskigt, jag har aldrig låtit någon komma så nära. Det kommer bara sluta illa om någon kommer så nära. Man kan inte lita på människor, människor sårar och skadar.  Riktigt läskigt var det och efter hade jag svår ångest och grät som en dåre. Ingen, och då menar jag verkligen INGEN får komma mig så nära.


Just nu försöker jag leva efter det italienska ordspråket;
Ingen natt är så lång så att den inte följs av en gryning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill faktiskt säga tvärtom! Det är inte för hennes skull du skall komma nära. Utan att du får upp dig själv på ytan och får ut dina känslor på riktigt. Det finns inget skönare än att klara av det och bli fri.. fri.. fri..och vet du vad? Det är ingenting som är farligt, för var du än känner så är det du och det är okay (ingenting du behöver stänga in bakom fasader)! Jag tycker det är jätte spännande men jobbigt, har suttit i stolen själv några år! Hoppas det går bra för dig! Varma kramar! Kom ihåg att det handlar bara om dig, och vad du kan lära om dig själv. Testa!

2009-01-29 @ 08:22:00
URL: http://linaosterman.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback