Sweet dream are made of these.

Hemma igen efter resan till Borås. Men usch, jag ska inte gå där. Visst det är en jättefin och fräsch skola men det är SKITSTOR. Jag fick fan panik, jag kan inte gå i en sån stor. Människorna var dryga där också. Så det blir enköping för min del.
Har fått reda på min roll i musikalen också. Jag ska spela Bergens mamma, jag tror att det är den manliga huvudpersonens mamma, men jag är inte säker. Blev lite smått besviken faktiskt, hatar att spela förälder, får typ alltid öra det. Men va fan, jag kommer rocka fett som morsa.

Nu blir det att skriva färdig ett arbete och sen dejta kudden.
Puss!

Kommentarer
Postat av: E

Grattis, du kommer göra det galant tjejen. Var det Bäckäng du var på då? Sov så gott tjejen

2009-01-15 @ 22:27:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback