Sommar känsla i början av februari

Sitter och myser under täcket och kollar på film. Likaså som jag älskar svensk musik så älskar jag svenska filmer. Sitter nu och kollar på Stockholm Boogie. Åh, vad jag längtar till sommaren alltså! Ska bli så jävla najs att flytta också, och hänga någon annanstans i sommar. Sen ska jag dra med mig brudarna så ska vi ta en runda i danmark, Tiny och jag ska låna farmor och farfars sommarstuga nere i båstad under tennisveckan och det ska bli såååå jävla najs. Så jävla sugen på att åka bil i sommar också. Ska ragga upp någon grabb med schysst bil. Så ska han få köra runt på mig ;]


Jag vill ha sommar, jag vill ha sommar, jag vill ha sooooooommar.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback