Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly

Som den lilla sångfågel jag är sitter och jag och sjunger igenom hela soundtracket till RENT.
Åh jag älskar den musikalen/filmen. Iochförsig gillar jag det flesta musikaler och har varit på massor, eller ja kanske inte massor men jag varit på en del. Jag har sett;
Fame, Grease, Mamma Mia, RENT, Skönheten och odjuret.
Jag tror jag har sett mer men kommer inte på de nu. Iallfall, det går en musikal om Buddy Holly nu på Göta Lejon som jag vill se. Får tjata lite på mami, hon tycker också om musikaler.
Hahah, känns lite lame att älska musikaler. Men va fan, orka vara som alla andra! ;]


Allas våran Brolle i huvudrollen som Buddy Holly

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: haha jag tror att jag har smakat på den och den va helt okej ;D

2009-01-04 @ 23:45:05
URL: http://sluty.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback