Ouf, jag känner tröttheten anfaller mig.

Känns ju att man inte har sovit något på ett dygn. Helt trött och så, kan inte heller gå och lägga mig. Då kommer jag bara vända på dygnet och det är inte så fabulous. Ska istället försöka hållamig vaken med massa musik och så. Det i sånna här stunden man önskar att man drack kaffe.
Iallfall, när mami kommer hem ikväll ska vi färga mitt hår då det inte blev av igår. Jag sa ju att jag trodde jag inte skulle sätta i en hårförlängning, men fan heller. Jag ser verkligen ut som en golvmopp och jag vantrivs i det. Men, det känns lite surt att lägga 1600 spänn på jävla hår. Aja, jag får fundera vidare på det här.

Kommentarer
Postat av: E

Ja,det är mkt pengar faktiskt. Hur ofta gör du om det? Usch, att kunna sova är inte kul alls...och bitterfitta inlägget kommer sen,var tvungen att spy galla över G.hotell :-D

2009-01-02 @ 15:53:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Ja,det är mkt pengar faktiskt. Hur ofta gör du om det? Usch, att kunna sova är inte kul alls...och bitterfitta inlägget kommer sen,var tvungen att spy galla över G.hotell :-D

2009-01-02 @ 15:53:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback