Noll koll

Jag har ju verkligen 0 tidsuppfattning. Jag gick upp en timme tidigare idag för att jag skulle hinna fixa lite och så. Men nu sitter jag här, färdig och allt , en timme och en kvart innan jag ska ge mig iväg. Lite retligt faktiskt. Men idag blir det skolan. Bästa veckodagen faktiskt. Har bild, musik och hkk på samma dag. Faaaabulous. Sen efter plugget så blir det en runda till bup.  Vet inte riktigt vad jag känner inför det. Jag brukar alltid få sån nedrans panik så fort jag ska in på ett sjukhus. Ah, vi får hoppas det går bra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback