Mycket att stå i och ingen att skicka.

Mycket att göra, mycket att göra. Var med skolan på ett studiebesök på ett gymnasie i närheten. Då var man tvungen att välja två linjer att kolla på, och eftersom vi snackar om en tattarskola med inte alls många liner så blev det fordon och handel för mig. Efter ha varit på fordon så är jag sjukt sugen på att gå det och ska faktiskt söka till fordon som fjärdeval. Blir så sur när folk är negativt inställda och fäller kommentarer så som ; "tycker du om bilar o sånt?" "kan du något om bilar?". JA jag tycker om bilar och sånt, NEJ jag kan inte något om bilar men man lär väl sig det iallafall?

Men iallfall, hade Franska och Svenska när vi kom tillbaka. Helt chill, två ämnen jag är bra på.
Nu sitter jag är och ska opponera på en so-rapport som en klasskompis till mig skrivit och sen skicka i väg den. Ska också göra mina franskaglosor. Och om jag får lite tid över så ska jag rita, haha ovanligt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Matilda Dahl

Du verka rita rätt mykcet, varför tar du inte kkort bilderna oc sen lägger uthär på bloggen:)? lite nyfiken!

2009-01-12 @ 17:16:11
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback