Lite lyx i vardagen.

Åhå, nu har jag unnat mig lite vardagslyx och varit på massage. Eller ja, har man haft ont i nacken i x antal veckor är det mer en befrielse än lyx, men iallfall. Skolan idag gick bra, fick mina inloggnings uppgifter till Dexter. Alltså det "programmet" jag söker till gymnasiet. Måste ordna med lite saker innan jag kan söka, så måste fixa det snart.
Ikväll så blir det först lite mat, sen blir det ett skumbad á la Fluffie och sist men inte minst ska jag nörda data.

Förrsten, ni skulle sett Tiny-winys reaktion när hon öppnade sin present. Jag gav henne Guns'n'roses nya album till henne. Hon bokstavligen stod och hoppade och skrek, för att sen slänga sig runt halsen på mig. Så jag tror hon gillade den, haha.

Kommentarer
Postat av: tiny

jag ÄLSKADE den!!!! :D:D:D <3

2009-01-08 @ 17:23:12
Postat av: SARAH

Hejsan, Vill du bli Månadens blogg och få en länk vid sidan om min blogg. Om hur du gör för att bli Månadens blogg läser du på mitt inlägg " Månadens blogg" haha:D

Det skulle vara jätte roligt om du var med för du har en väldigt intressant och trevlig blogg!:D

Kramar Sarah

2009-01-08 @ 17:41:00
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback