Like a virgin, touched for the very first time.

Sitter och kollar på "virgin school" på femman. Där får man följa 26 åriga James som fortfarande är oskuld. Han går till en "skola" där han får lära sig att nära sig kvinnor och i slutet av kursen får hans chansen att ha samlag men en av kursledarna.
Haha, är det bara jag som tycker det är aningen creepy att sitta och lära vuxna män om hur dom ska göra med en kvinna? Det är ju inte precis så att man lär tonårsgrabbar det. Dom är lite fumliga, och saker går fel. Det är liksom lite av charmen med att bli av med oskulden. Okej, jag kan inte säga något, eftersom jag inte har haft sex än. Men i min åsikt så är det så iallfall. Men visst, det hade ju inte varit fel med att ha någon som vet vad dom håller på med heller ;]



Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: Åhh tack för dina söta ord <3





Sen det där med att förlora oskulden. Va kär för sex utan känslor är som att knulla ett jävla träd, världelöst!

2009-01-19 @ 23:29:15
URL: http://sluty.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback