Last goodbye


Jag tycker om att fota tågstationer. Det finns så otroligt många historier i dom byggnaderna och perrongerna. Jag satt på en bänk och väntade på mitt tåg. Tänk egentligen hur många som därifrån åker iväg från dom de älskar, eller dom som sätter sig på ett tåg för att komma närmare de dom älskar. Sen finns det dom som hoppar på ett tåg för att fly iväg från problemen. Jag är nog en blandning av allt. Men jag har lärt mig, det spelar ingen roll hur mycket du flyr, problemen kommer endå alltid ikapp dig.

Och jag har inte längre någon älskade som jag kan längta till eller sakna..

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback