Konstnärs matrial och dirverse småsaker.


Det är lite kul, jag har pungat ut över 1000 kronor på bara konstnärsmatrial. Iochförsig så behöver jag det och det kommer räcka ett bra tag. OCh för er som inte har höksyn ska jag berätta vad har jag köpt;
-  6 st målardukar. Den största är 80 x 100 cm
- 10 tuber akryl färger i dirverse färger.
- 2 st skissblock. Ett A4 och ett A3.
- Knådgummi. Ett slags suddigum till kol.
- Ett 12-pack skisspennor. Mjuk blyerts.
- En foundation, ett puder, en rouge och en mascara.
- Ett turkost armband för 20 kr. Jag har redan ett likadant svart.

Men jag är nöjd med mina köp. Den största duken fick jag dessutom för halva priset för den var defekt. Haha men tji fick dom, för det är inga som helst fel på den. Så den skulle kostat 189 :- men jag fick den för 94,50 :-

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Jasådu :} ja det lär komma ett inlägg snart! hihi,

får bli när jag är hemma ;D

2009-01-05 @ 15:01:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt! Man blir så kreativ när man har fått nya grejer :P

2009-01-05 @ 16:20:51
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback