It's hard but i'm trying.

Jag försöker vara stark, det gör jag verkligen. Men det räcker inte riktigt till. Jag känner mig så ensam och övergiven, även fast jag har människor omkring mig. Jag kan inte sluta tänka, tänka på en enskild sak.  Jag får tårar i ögonen och kroppen börjar krampa varje gång det blir för mycket. Jag ska vara ärlig, jag saknar just den tiden mycket, men jag saknar personen ännu mer. Jag försöker ibland att ignorera och glömma, men det är omöjligt. För vart jag än ser så ser jag något som påminner mig, något som får det och göra ännu ondare.
Detta tar min energi, jag töms på allt. Förlåt om jag beter mig som ett svin, men jag försöker bara överleva.


Ett särskilt tack till dig Tiny som står ut med mig, ily.


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du lust att besvara frågan i min blogg, senaste inlägget?

ha en bra kväll!

2009-01-27 @ 21:58:31
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Carlenius

Du låter som en fin, känslosam tjej! Jag känner igen mig i texten. Ibland har jag trot att jag är ensam om att känna så starka känslor att man mår dåligt av det, och att allt påminner om en person eller en tid.

2009-01-28 @ 12:17:11
URL: http://carlenius.blogg.se/
Postat av: Daniel

Styrkekramar till dej!

2009-01-28 @ 16:51:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

de behöver jag inget speciellt tack för, de är sånt bästa vänner gör :) , vet att du skulle gjort detsamma för mig vännen <3 ily!

2009-01-29 @ 18:48:25

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback