Isig stämning i dubbel benämning.

Mötet som skulle tagit 2 timmar, tog 40 minuter. Så jag stod ute i minusgrader och frös häcken av mig i ungefär 1 timme. Men själva mötet gick finnemang. Vi fick repetetions schema och rollista. Haha jag älskar min roll nu istället. Jag är en såndär bullbakande mamma som gärna bjuder på kakor och sånt. Men jag är inte rädd att snäsa till om det är något. Haha låter precis som jag är IRL. Haha fabulous, stör mig bara på alla bitchar där. Jag lär slå ner dom allihopa ;]

Sis är så söt, hon har köpt Hair filmen till mig. Jag blev värsta glad. Kärlek till henne <3

Nu blir det tjöta lite med folket på msn och sen let's dance.

Kommentarer
Postat av: E

Kul kul kul, ja Bäckäng är stort men Lkpg blir säkerligen hur bra som helst.Må så gott

2009-01-16 @ 21:14:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback