In the woods with Fluffie and Casablanca

Precis hemkommen efter en promenad med min lilla hund i skogen. Eller lilla och lilla, Golden Retriever är inte så nedrans små. Dessutom är Casablanca tjock. Haha gud va mina föräldrar hatar mig när jag påpekar det. Hon är verkligen pappas lilla ögonsten. Men iallfall, tillbaka till promenaden. Riktigt skönt var det, jag hade tagit med mig iPoden så jag gick och lyssnade på Säkert!. Helt underbar musik alltså. Så nu sitter jag här med rosiga kinder och är redo att börja rensa på soptippen aka mitt rum. Yees, idag ska jag ta tag i detta. Känner mig otroligt produktiv idag,kanske tillochmed målar en akvarell tavla.




Förresten, ni glömmer väl inte hålla koll på bloggen via blogglovin?

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback