Hungry for this and that.

Klockan är nu över 16.00 och jag har fortfarande inte ätit något. Börjar bli ganska hungrig, så jag får be mami att skynda på med maten lite. Det konstiga är att jag är fortfarande trött, och jag sov liksom i 10 timmar inatt. Men men, man är som man är.  
Ska förresten plocka ur min hårförlängning idag, och så ska jag blondera mig också. Får se hur kort frilla jag har nu. Måste klippa mig också, klippa upp håret lite. Kommer sakna mitt långa nu, men jag vänjer mig väl. 
Aja, nu måste jag gå o ta ett äpple eller något annars avlider jag av hunger. 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback