Hej, jag är din ångest!

Efter en ångestattack på cirka 1 timme så är jag tillbaka igen. Den timmen låg jag och grät, hyperventilerade och krampade i hela kroppen. Jag skriver inte det här för att få medlidande eller något, jag använder min blogg som en grej att få ut alla mina tankar och känslor i. Jag mår fortfarande jättedåligt verkligen och orkar inte med någonting. Jag har gjort ett försök till att städa mitt rum men det gick inget vidare, ska försöka ikväll igen.
Ska försöka rita lite, om jag ens orkar det. Annars blir det en film innan nästa försök till städning.


Kommentarer
Postat av: E

Men tjejen, hur är det? Stor kram

2009-01-11 @ 17:42:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback