Drömprinsessa

Haha jag har stor inverkan på mina män känner jag. En av dom hade tydligen drömt om mig inatt. Åh va sött tänker vi säkert, hmm.. ja om det hade varit en vanlig dröm hade jag nog hållt med. Jag skrattade väldigt mycket iallfall när han talat om vad drömmen gick ut på. Det var så här, att jag infann mig på hans jobb och hade gått in på lagret och sagt till honom "nu ska vi ha sex", men han hade svarat att han inte kundeför att han jobbade. Då hade jag gått och sagt till en biffig man jag hade haft med mig, så den biffiga gick och började slåss med han som drömde.
Ni förstår inte hur mycket jag skrattade när han berättade.
Nåväl, jag kanske har lite bitterfitta potential iallfall ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback