All we naughty kitties goes Raaaur.

Jag känner mig porrig idag, kan bero på att det är måndag. Ni vet väl om att det är porrmåndag idag?
Haha fast porrig är endå inte rätt ord, jag känner mig mer flörtig. Jag är på bra humör iaf, känns absolut fabulous.
Imorgon ska jag umgås med kära Jolina, hon är underbar. Blir väl att dricka te och snacka skit och titta på film som vanligt ^^ Kanske vi tar en promenad med Casablanca också.  Men ikväll blir det chill.
Jag ritade en my little ponny innan. En läsare tyckte jag skulle slänga upp lite bilder på det jag ritar, vad tycker ni? Vill ni se stuff jag ritar?

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Fan va skönt, någon som inte hatar Måndagar...

;)

2009-01-12 @ 23:06:57
URL: http://lillaahvander.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hejsan:)Läs gärna min blogg och missa inte min tävling, lottar ut ett presentkort på 250 kr på kicks! Enjoy :)

Puss



2009-01-13 @ 03:48:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback