Bloggtorka

Oj, känner att jag blir sämre på att slänga in inlägg, mimmie gav mig lite kritik för det idag. Hah, men jag har ju inte så mycket att skriva om. Det händer ju inget i mitt liv. Kan ju inte skriva varje dag att jag pluggar och shiet. Det blir ju bara långtråkigt. Men idag är min favoritdag i skolan då det både är musik och bild. På musiken så skriver vi egna låtar och min grupp börjar verkligen komma igång. Skitskoj verkligen.
Har färgat min utväxt också så jag är helblond igen.
Har inte så mycket mer att skriva så jag ska återgå till att kolla på idioterna på Jerry springer

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Fin blogg! Något tips på vad som gör en blogg attraktiv?? skulle behöva lite guidning... kram / Jenny

2009-02-25 @ 19:13:11
URL: http://www.jennybloggar.se/
Postat av: mimmie

härligt anti!

mer inlägg :d !!!

2009-02-25 @ 20:49:56

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback