Trist Torsdag.

Riktigt trist dag. Har bara segat sönder hela dagen än så länge. Har bakat lite muffins och drygat på Facebook.
Nu sitter jag och dunkar musik på högsta volym och basen på för fullt. Jag måste distrahera mig, annars kommer jag bara tänka. Jag saknar ngn som är ett avslutat kapitel för mig. Det är galet verkligen.
Längtar tills imorgon då jag ska träffa Tiny winy och dryga i stan med henne. Hah, hon har ju slingat håret så hon är så ljus man kan bli i håret. Hennes nya smeknamn är bimbo, haha nej jag driver bara. Har inte sett det än så är nyfiken på hur det ser ut. Nä nu ska jag fortsätta med min jordbävning jag skapar med hjälp av min bas :]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback