The bitch is back in action, and she's here to stay.

Guess what? Jag mår fabulous! Allt börjar äntligen gå åt mitt håll och det är så jävla najs! Jag känner mig bättre och snyggare än någonsin. Och JA jag säger att jag är snygg, för vet ni vad? Det är jag! Deal with it, haha. Oj jag känner att jag blir lite väl katig här nu. Men iallfall, jag hoppas ni fattar grejen. Jag mår fabulous, och när man mår fabulous så ser man fabulous ut :]
Så jag känner att inga singlar går säkra längre, jag ska nog charma mig in hos dom. Just nu vill jag bara ha soooooommar.

Kommentarer
Postat av: E

Kanon att höra att du mår bra :-D hahhaha ja tack, fy hatar verkligen bilar :-(

2009-02-13 @ 17:38:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback