Miss little rich bitch.

Åhå, jag som tyckte min ekonomi var dålig. Jag drog fram min otroligt snygga lila sparbössa som är formad som en elefant, låste upp den och räknade kosingen där i. Jag är lycklig ska jag säga er efter ha räknat alla jävla småmynt i den bössan. 1431 kr i småmynt och 540 kr i sedlar, alltså 1971 kr allt som allt. Jag är överlycklig då jag redan har 600 på kortet och 100 i plånboken. Så 2600 kr ungefär har denna damen till sitt förfogande. Blir nog ett par jeansleggings till, och massa massa underkläder! :]



Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Vilken söt sparbössa :)



- var sjätte människa på jorden har inte tillgång till rent vatten. 4,500 barn kommer dö idag i sjukdom av smutsigt vatten.



blogg för mer info.

2009-02-21 @ 16:17:07
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Carlenius

rich girl! ;D visst e spargrisen från föreningssparbanken?

2009-02-23 @ 14:30:26
URL: http://carlenius.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback