Melodifestivalens grymmaste deltävling.

Oj oj oj, säger jag bara. Inte en enda dålig låt. Älskade allihopa! Velvets låt var sådär skönt kaxig, sån verkligen girlpower låt, fast hennes kläder vet jag inte riktigt om jag tyckte om. Byxornas söm fick det att se ut som att hon fick kameltå. Molly var så söt, hon är riktigt lik en kompis till mig som jag var väldit tajt med innan. EMD var väl okej, jag gillade låten men det var endå något som inte stämde, kan det varit att gossarna stod i frack och hatt?
BWO blev jag riktigt besviken på, det var den enda låten jag inte tyckte om. Kläderna var riktigt fula, och vad hade Bard fått på sig? Han såg ut som en psykpatient med ridintresse.
Ah, nu ska jag inte klaga. Allt som allt var låtarna riktigt bra.
Nu blir det till att kolla på "hot chick" på fyran. Älskar filmen, riktigt härlig. Har du inte sett den, se den! Har du sett den, se den igen! :]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback