Mello update.

Tja, vad ska jag säga om kvällens deltävling?  Medelmåtta? Inga speciella låtar så. Blev grymt besviken på shirley clamps låt, den var ruskigt dålig. Hah fastnade för Snälla snälla, som jag går och sjunger på nu.
Och jag blev lite småkär i både sångaren i scotts och jonathan.  Brudar, låt er inte tro att jonathan är snygg, han är det på lång håll. Men när du kommer nära så blir du besviken, jag lovar. Alcazar hade lätt snyggast kläder, iallafall Andreas!
Riktigt riktigt snyggt! Högsta poäng på det. Ett minus till stylisten som stylade Marie Serneholt. Hur tänkte den på skorna? Jag personligen tyckte att det inte alls matchade. Sånt kan jag störa mig på när jag kollar på tv. Antingen att dom sätter fel sorts kläder på en person eller matchar helt fel.
Haha jag kanske borde bli klädstylist ?

Kommentarer
Postat av: Erika

Gillade inte heller shirley

2009-02-08 @ 13:01:42
URL: http://budgetshopping.blogg.se/
Postat av: Herr E

Alcazar såg ut som hubba bubba mixat med Barbie och sockervadd. I like. Deras tajta dansmoves är också lagom töntiga för att man ska kunna uppskatta det. :D

2009-02-09 @ 23:41:19
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback