Lat söndag.

Usch, kom precis hem från en runda i solariet. Hah, jag lyckas få vita/röda ringar efter mina skulderblad. Så nedrans fult!
Men fick lite färg iaf, ska nog sola flera gånger under lovet. Idag blir det en chill-dag är riktigt trött och pallar inte med någonting. Hah, kanske ska fortsätta sticka på min axelband till väskan, men får se. Är sugen på att göra lite armband, men jag har inte så mycket saker att använda. Har gjort ett i bara garn som jag har på mig. Rätt najs, kanske gör fler sådana fast i olika färger. 
 

Kommentarer
Postat av: L.

så sant som det är sagt!

2009-02-15 @ 14:07:09
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du ha upp till en miljon besökare till din blogg?

http://www.viraltrafik.se/?slynmos

2009-02-15 @ 14:56:46

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback