Hälsosammare Fluffielina.

Eftersom jag är så ivrig och bara vill ha fredag så ska jag nu tvätta ansiktet och slänga på mig en ansiktsmask och lite så. Sen ska jag slänga av mig kläderna och gosa ner mig i sängen. Ja jag vet att klockan inte är mycket. Men jag är faktiskt trött. Jag ser det som något positivt, för jag har inte varit trött så här normalt på typ ett år. Haha, jag har typ suttit uppe till 1 varje natt. Men icke sa nicke, nu ska vi vara hälsosamma och ta hand om oss. Så då går vi och lägger oss tidigt. Okej, idag är ett extremfall, men ni fattar grejen.
Så nu blir det att ta hand om huden och sen dejta kudden tillsammans med en bra film. Sen när jag vaknar är det Fabulous fredag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kudden e oxå min bästa dejt!

2009-02-27 @ 10:32:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback