Fredags status.

Sitter nu här nybadad, nyrakad och nysmörjd. Redo för en ny omgång, haha. Ska ta bussen vid kvart i ett och möta Tiny inne i stan. Ska dryga där inne lite. Ska köpa jeansleggings, får se hur många plånboken låter mig köpa. Måste tänka på att jag måste ha 300 kr kvar till nästa helg iallafall. Men det löser sig alltid.
Funderar på att locka mitt korta hår idag. Såg en tjej som hade det i en film och det var sjukt snyggt. Så ska nog försöka mig på det. Om det blir bra slänger jag upp en bild, ska även försöka ta lite bilder idag när vi väl är inne i stan så ni får se hur en dag för mig och Tiny ser ut. Och även för att ni ska få se Tinys nya bimbofärg på håret ;]
Nä nu får jag nog börja fixa om jag ska hinna bli klar. Ha det bra babes, och ni glömmer väl inte att lägga till mig på blogglovin? ;*






Jag borde inte sakna eller bry mig, men jag kan inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: E

God shopping och yes, han är ett gubbslem...

2009-02-20 @ 14:13:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Carlenius

haha okej, men nu blir jag nyfiken... Kan du inte ladda upp en bild på frillan? :D

2009-02-20 @ 16:40:19
URL: http://carlenius.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback