You still make my world spin.

Min katt måste vara den gosigaste i världshistorien. Han ska ligga i mitt knä så fort han får chansen, och ännu bättre om jag ligger i sängen, för då lägger han sig på min mage. Den lilla hårtussen.
Nu har iallafall julförberedelserna börjat på riktigt. Maten har börjat att lagas och granen ska kläs senare. Och jag måste slå in julklapparna, haha.

Syrran och hennes flickvän kom hem idag. Helt underbart. Behövde verkligen sis idag, då jag blev knäckt av en kommentar jag hade fått. Så jag lågoch bölade i sängen i typ en halvtimme, hehe. Men det är bättre nu som sagt.
Snart blir det nog tårtkalas för att syrrans flickvän fick VG på sin tenta. Så ja, det blir lite firande.

Är übersugen på att måla,men mina akrylfärger har torkar ihop. Funderar på att springa in och köpa lite tuber färg imorgon. Jobbigt att vara estet när man inte har de rätta sakerna, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback