You ate a bit of my heart, but we all going to die someday.



Sådär, har hunnit med mycket idag trots jag varit världens bitch, haha. Vi har köpt årets gran, jag gjorde pepparkaksskyltar av delarna som skulle ha blivit den jävla kyrkan, haha.
Så nu sitter jag som vanligt och terroriserar mina föräldrar med hög musik som dem inte tycker om, haha.
Hittade en gammal goding jag lyssnade på mycket i våras. Nämligen Avenged Sevenfolds låt A little piece of heaven. Älskar videon till den låten också. Annorlunda och underbar.

Nu skriker mamma på mig från nedervåningen att jag ska komma ner och äta
så det är bäst att lyda, haha.


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack så mycket söting :D

2009-12-20 @ 20:19:20
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback