The last thing I want to feel is lonliness.













Godmorgon på er. Jag har gjort mig iordning och ska nu ner och försöka få i mig något. Annars lär ju hela familjen lacka sönder på mig, haha. Pappa blev sur på mig igår att jag drack en Monster till frukost.
Så idag får jag väl försöka äta någonting mer normalt.

Imorgon är det jul, och jag både fruktar den och längtar lite till den. Jag får säga att jag är materalist som alla andra för att jag längtar efter den för att jag får saker då. Det ska jag inte sticka under stol med. Men det är kul och se allas reaktioner på det dem får. Vill se hur pappa reagerar på sin tavla speciellt.
Jag fruktar julen för att det är en högtid då alla är tillsammans. Då alla har någon att ty sig till. Och imorgon kommer jag att vara den udda. För det kommer vara par,par,par och så jag. Kommer känna mig så äckligt ensam, och jag kan slå vad om att jag kommer få en ångestattack nästan. Så mycket fruktar jag att vara ensam.

Så då kanske du förstår att jag inte vill att du slutar. Det gör bara ont att inte ha dig så nära som jag brukade.


Kommentarer
Postat av: dh

Du är aldrig ensam gumman :)

2009-12-23 @ 12:10:26
Postat av: [lisa bjernhagen]

snygg du ÄR :)



sv: men vad härligt att höra :D nu får vi hålla kontakten lite! hihi



håll utkik efter videoupdate sen! :D ska börja om sen min förra blogg!

2009-12-23 @ 15:37:16
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback