Stupidity of the year 2009

Årets bästa upplevelse:
Oj, verkligen svår fråga. Jag vet faktiskt inte. Göteborg kanske?
Årets värsta upplevelse:
Det har hänt allt för mycket för att kunna plocka ur en sak. Men jag har förlorat många personer som har varit mig nära.
Årets bästa film:
Många!
Årets bästa bok:
Snabba Cash av Jens Lapidus
Årets bästa dag:
Hum, finns många. Men 30 augusti ärväl en av de bästa. Starten på nya livet.
Årets sämsta dag:
Hum, det finns många. Men alla datum som jag har förlorat någon.
Årets nykomling:
Jag själv.
Årets kort:
Fotot där jag och boston moonar. Oslagbart <3
Årets serie:
Glee!
Årets skratt:
Hum, inte varit så mycket skratt. Men måste vara åt Philippas hjärndöda citat, haha.
Årets vän:
De som har varit där.
Årets roligaste person:
Gabriel inglesias
Årets maträtt:
Haha, nacos på Hard rock café!
Årets affär:
Carlings
Årets låt:
The river flows in ou - Yiruma
Årets bästa köp:
Tågbiljetter
Årets plagg:
Cardigan
Årets släkting:
Mormor & Sis
Årets misstag:
Många, men man lär sig av misstagen!
Årets killar:
Andreas, Simon, David, Erik & Christopher (Dock inte alla på ett kärleksplan)
Årets roligaste lektion:
 Formlektionerna med hjärndöda disskutioner! <3
Årets roligaste nyhet:
Kunde hoppa in på Nackademin.
Årets chock:
Det kan  vara ensamt i en storstad.
Årets fröken:
Moi?
Årets hemsida:
Facebook fer sure
Årets färg:
Svart + brunt
Årets godis:
Hemmakväll för fan, haha.
Årets glass:
BJ!
Årets hat:
Lögnare,lögnare, lögnare
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Ohja, ohja, ohja ^^
Höll du några av dina nyårslöften?:
Hade inte ens några.
Blev någon/några av dina bekanta föräldrar i år?:
Japp
Dog någon som stod dig nära?:
Nej, inte fysiskt. Men mentalt.
Vilka länder besökte du?
Suomi!
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?:
Höstpromenader och kyssar i regnet!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:
27/7, 30/8, 13/9, 27/11 
Vad var din största framgång 2009?:
Lyckades ta mig härifrån.
Största misstaget?:
No comment.
Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Sjuk som faen! Och mina söndertrasade fötter i somras! haha
Bästa köpet?
Tågbiljetter, fer sure
Vad spenderade du mest pengar på?:
Kläder, tjänser, biljetter, smink och mat haha.
Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Ja, personer med hjärtan av guld.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?:
Allt med yiruma.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Beror på vad man jämför med och vilken tid på året.
Vad önskar du att du gjort mer?: 
Träffat vänner, tagit chanser&levt livet. 
Vad önskar du att du gjort mindre?:
Slösat pengar.
Hur tillbringar du julen?:
Hemma.
Blev du kär i år?:
Nej
Favoritprogram på TV?:
Glee, färjan, raw, silent liberary.
Största musikaliska upptäckten?:
Oj, det är för många för att räknas upp.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år:
Jag kommer inte ihåg vad jag fick i present när jag fyllde år.
Något du önskade dig men inte fick?:
Ett eget charmtroll
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?:
Oj, kommer inte ihåg!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Mindre mentalt kaos och mer att det sköna livet!
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: 
En salig blanding mellan fjortis, normal, alternativ och rock.
Vad fick dig att må bra?:
Familj,vänner & musik
Vilken kändis var du mest sugen på?:
Robert Pattinson! Yumiie!
Vem saknade du?:
De som försvann.
De bästa nya människorna du träffade?
David, Erik & Christopher.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback