My tummy hurts.

Satan. Jag är redan vaken och jag vaknade av att jag hade så satans ont i magen. Fan. Jag som trodde jag hade blivit helt frisk från min lilla släng av maginfluensa, eller svininfluensa kanske? Kände mig lite svinig, haha.
Blev lite lycklig igår iallafall när jag fick samtal av en lite saknad vän. Skönt att höra att dem lever då och då, hah.
Jag ska försöka pallra mig ut och fota lite eller så ska jag fortsätta på pappas tecking.
Eller kanske både och?

Jag måste också bygga klart min pepparkakskyrka, aha. Kommer bli ett satans krångel med det. Så om det går bra, får ni såklart se en bild. Annars får ni leva utan det. haha.

UPDATE: Av ett vredes utbrott på att inga jävla delar passade ihop på det jävla kyrkan så höll jag på att slå sönder den. Blev skitförbannad, skrek på mamma och stormade iväg, arg på att jag konstant misslyckas när jag vill göra något annorlunda.
Fluffie is such a bitch right now.


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hehe nej nej jag bara målade lite på mig själv <:



haha tack btw (a)

2009-12-20 @ 12:30:45
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback