Sailor Moon look-a-like?

Jag är superroad av mig själv. Jag har flätat håret i två flätorför jag hade tänkt att ha lockigt hår imorgon. Nu är det bara så att jag har flätat så långt upp och så hårt, att dem står typ rätt ut. Ser nästan ut som Sailor Moon. Riktigt underhållande.

Var på synundersökning i eftermiddags. Tyvärr blev det inga glasögon. Jag har ett litet synfel på vänster öga, men inte så stort att jag behöver glasögon. Så vi ska vänta ett halvår och se hur det utvecklas. Med tanke på att mina föräldrar och mina båda systrar har glasögon så kunde det ändras. Så, jag får nöja mig med mina bågar utan styrka sålänge, haha.

Blir nog sängen snart,galet trött. Fick ju inte sova så mycket inatt på grund av min keliga katt. Sover man bredvid en person så får man iallafall sova. Eller ja, mesta delen av gångerna iallafall, hehe.

Kommentarer
Postat av: dh

Hah gosig katt!

Men God Jul i förskott på dig gumman ifall jag inte sätter mig vid datan på julafton:p

Btw, vi leder serien nu och jag har spelat bra!:P

Puss!

2009-12-21 @ 23:09:42

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback