My bloody valentine.

Jag brukar ALDRIG skära mig när jag rakar benen. Men nu lyckades jag skära mig på båda hälarna och på ett annat ställe på foten. Så det börjar pissblöda.
Lyckades med att bloda ner hela köksgolvet när jag försökte sätta på plåster.
Resultatet blev massa blod och massa plåster. Dessutom har jag nog jäääätteont i fötterna.

Haha så, nu har jag gnällt färdigt.

Var och försökte handla julklappar idag. Det är så satans svårt att hitta julklappar! Jag handlade bara en , men jag vet vad jag ska köpa till de andra så det får bli nästa vecka. Ikväll så ska jag chilla lite och packa det sista. Imorgon efter plugget tar jag nämligen tåget ner till Malmö och stannar där över helgen. Så lär bli tomt på uppdatering, men det får ni leva med.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej där! Läget då?

2009-12-10 @ 21:51:58
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej men älskling, varför rakar du dig på hälarna? XD <3

2009-12-11 @ 20:34:16
URL: http://revol.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback