Men kräftor är ju röda, och rött är väl juligt?

Sådär, nu är granen pyntad och alla julklappar är ditlagda. Jag måste säga att det är ovanligt fullt under granen, och det är ovanligt många paket där det står mitt namn på. Själv så har jag dock inte köpt så många juklappar, men jag hoppas på att de blir glada för dem iallafall.

Imorgon så ska vi in till stan en snabbis. Syrran har fortfarande inte köpt julklapp till sin flickvän, så vi ska in och göra det. Ska dessutom köpa kräftor. Haha ja, ni läste rätt. Vi ska köpa kräftor.
Syrran och hennes flickvän har fått för sig att vi ska ha uppesittarkväll med bingolotto, och då bestämde pappa att vi skulle äta kräftor då. Haha, ja jag har aldrig påstått att min familj är normal.

Kommentarer
Postat av: Boris

Din blogg är bäst:O

läser den varje dag!

2009-12-22 @ 21:17:27
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Mellis

Sv: I frankrike äter man ju typ bara skaldjur till jul ^^ så konstigt är det väl inte :D dessutom så är det ganska skönt att äta något "lätt# vid jul, som är inte lika fet och sånt :)

2009-12-22 @ 21:27:23
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback