"Jag vill inte somna, för just nu är verkligheten bättre än mina drömmar"

Halva dagen har gått och jag är lika trött som jag var när jag steg upp imorse. Slutar om sisådär 20 minuter och sen blir det hem och plugga järnet.
Ska försöka dricka lite te så jag får lite koffein i mig. Mitt huvud är iochförsig låååångt långt borta så jag ska försöka att hämta hem det innan jag pluggar. Känner att det inte kommer gå så bra annars.  Kanske istället ska ta och be lite personer att sluta invadera mina tankar? Mja, det tycker jag låter bättre, hah.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback