I promised myself not to cry.

Sådär, nu är alla paket öppnade, och satan vad mycket bra saker jag har fått! Jag ska räkna upp det för er:

- New Moon, Eclipse & Breaking Dawn.
- Transformers & Transformers, the revenge of the fallen.
- 3 stycken underbart tuffa tshirts. (Bland annat en där det står "daddy's girl")
- 2 st bh:ar med matchande trosor. Ni anar inte hur snygga dem är! Känner mig som värsta Dita von Tease.
- Boken om Michael Jacksson
- Skivan "this is it".

För första gången i mitt liv har jag börjat gråta när jag öppnat en julklapp. Inte för att den var fel, nejnej. Utan för att den var så bra. Det var när jag öppnade paketet med MJ boken. Jag började allvarligt talat att gråta. Så fjollig är jag, haha. Pappa blev inte alls så glad som jag hade hoppats på, och det gjorde lite ont. För jag har lagt ner mycket arbete på den och mycket känsla. Så ännu en gång en besvikelse.

Om några timmar är julafton över, och jag måste säga att jag längtar. För nu börjar ensamheten smyga sig på.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback