Bloggsemester.

Ja, det var ett bra tag sen jag skrev någonting här. Men det har inte känts så lockande att skriva något här faktiskt. Har haft annat i huvudet, hah.
Men det ni har missat i mitt liv är väl att jag har varit i Malmö i helgen, annars är det inte så mycket mer. Så ni behöver ju inte tro att jag har dött eller något, hehe.

Idag så är det först skola fram till halv fyra. Sen blir det hem och plugga ekonomi inför mitt prov på fredag.
OH SHIET!
Jag kom precis på att jag har svenskaprov idag. Faaaen, aja vi får hoppas på det bästa helt enkelt!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback