To do list: moving.

Nu har jag packat ihop rätt mycket av mina saker som ska följa med mig i flytten.
Det jag än så länge har slängt ner är:

- Kläder och underkläder
- Sjalar
- Smycken
- Håraccesoarer
- Skor
- Filmer och tv-spel

Kom på att jag ska slänga ner lite böcker också. Ska käka frukost och sen ska vi till IKEA en runda. Jag ska köpa mattor, lampor, soffbord och en hylla tror jag. Usch, känner mig så sjukt stressad. Måste göra min sänggavel också idag.
För imorgon är dagen D. Då flyttar jag till min lilla lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: yes det har jag men jag hatar leopard xD

2009-08-11 @ 11:06:36
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Tina

När vi flyttade sist hade jag över 20 kartonger med bara kläder, väskor och skor. Tur att jag har en gigantisk garderob nu=)

2009-08-11 @ 17:03:14
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback