Rea i helvetet.

Hemma igen efter dag två i skolan. Eller, ja jag har ju varit en runda nere på stan innan jag kom hem igen. Hade min första modedesign lektion idag. Riktigt kul. Det första plagget som vi ska göra är varsin kjol. Jag vet exakt hur min ska se ut och jag har gjort en snabb skiss i mitt skissblock. Så vi får hoppas på att det blir bra.

Varmt som i helvetet är det här också. Jag som är van att det har regnat och varit kallt hemma i småland tar ju på mig allt för mycket kläder för den här värmen. Men jag lär mig!

Jag handlade ju som sagt lite efter skolan. Cubus har rea så var där och köpte lite saker. 2 par baslinnen, ett vitt och ett svart. En pälsväst, fusk såklart, skulle aldrig sätta på mig en äkta. Så gled det med en vanlig enkel stickad långärmad, lite nougatfärgad sådär.

Kommentarer
Postat av: Linda

*SV: japp, mer natruliserad ;) Jag lever än :)*

2009-08-20 @ 16:41:17
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Linda

*SV: Jag tycker din förra stil var cool.. men nu är du också jätte fin! :) Nu kan du läsa dne här bloggen ju ;)*

2009-08-20 @ 18:02:46
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback