Klart man måste fika som riktiga storstadsbrudar!

Klockan är bara tolv och jag har redan hunnit uträtta mycket. Jag har handlat lite, fixat förlängningssladdar och varit och tittat på min nya blivande skola. Helt sjukt vad stor den är! Men jag längtar som en galning, det kommer bli så sjukt bra.

Idag så ska jag och Boston träffas och umgås. Alldeles för länge sen jag träffade henne! Senast var när jag var uppe här i sommras. Så vi har en del att ta igen. Vi ska köpa lite skolsaker också, eller ja, snygga skolväskor, haha. Såklart så måste man ta en fika också, eller ja, vi gör alltid det.  Det är en L.A och Boston Tradition!

Ikväll får jag se vad som händer, har lite olika planer. Ska nog dock göra färdigt en ny header som jag har suttit och pillat med lite, men vi får se som sagt.

Hoppas ni har en bra lördag!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback