Megan fox lookalike?

Nu har jag färgat både mitt eget hår och mitt löshår. Satan va mörkt det blev! Fast det är ruggigt snyggt. Man vill ju se bra ut första dan på gymnasiet och göra ett bra intryck, haha. Jag är så galet nervös! Fast jag försöker intala mig själv att alla andra ettor också är skitnervösa.

Jag har dock ingen aning om vad jag ska göra idag. Blir väl typ att leta outfit tills imorgon. Jag är mycket noga med sånt, haha. Tycker om att se bra ut helt enkelt. Fast vem gör inte de?


En bild på en av världens snyggaste kvinnor och en hint om min nya hårfärg ;]
(Bild lånad från google.)

Kommentarer
Postat av: Stocklyn

jag älskar megan.

2009-08-18 @ 17:03:25
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Stocklyn

jag älskar megan.

2009-08-18 @ 17:03:30
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback