Kuksugar läppar deluxe.

Uppe med tuppen är man, och det har sitt pris för jag är äckligt trött. Får sova lite på tunnelbanan, haha.
Ska iallafall bege mig ut till Bagarmossen idag. Ska bara vara där över dagen. Får se om jag hittar på något ikväll. Min ekonomi vet jag inte riktigt om den tillåter det eller om jag måste vänta till måndag då jag får pengar.
Vilka i-landsproblem jag har alltså.


btw, har ni sett kissies nya kuksugar läppar? Jag hoppas för hennes egen skull att det mesta är svullnad. För annars ser hon heeeeeeeeelt missbildad ut. Stackars osäkra flicka.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

svullnaden LÄGGER sig D:

2009-08-01 @ 21:23:59
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback