Köttsår.

Jag tänker amputera mina fötter. Har skavsår, eller nae köttsår, på hela fötterna. Kan knappt gå, och kan definitivt inte ha några skor. Jag hoppas de läker till helgen då jag ska på finlandskryssning. Vill kunna ha fina skor, inte jävla foppatofflor. Buhu, känner mig kinkig idag.

Sen ska ju mormor komma med massa huskurer. Hon tänkte sätta äggula på, men hon hade inga ägg. Så nu sitter jag istället med ett blad från en aloe vera kaktus på foten. Fatta det gjorde ont när jag satte dit den!

Jag hoppas bara att jag inte får någon infektion eller något nu när det är rötmånad och allt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback