Jag kanske gör fel i att sakna dig?

Sitter och funderar. Som vanligt. Har börjat tveka på allt jag känner. Börjat tro att alla känslor är fel, att jag inte borde känna såhär. Det kanske är sant. Det kanske inte såhär det skulle sluta, det kanske bara var något som hände.

N o  B i g  D e a l ?

För vad var det egentligen som hände? Vet vi ens det? Eller gick allting för snabbt för att vi ens skulle hinna reagera?
Jag tänker på dig mycket, det ska du veta. Och jag saknar dig och ditt leende. Det var saker som fick mig att tro att livet kanske inte var så dumt iallafall. Men jag tror bara allt var en dröm, en dröm som jag upplevde innan jag ens hunnit somna.

För du är för bra för att ens vara verklig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Njut om det är härliga känslor. Tänk inte så mycket! Inga känslor är fel!

2009-08-29 @ 23:06:47
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback