I didn't mean to fall in love. But i did.

Igår kväll så var jag ute för sista gången med Sötnosen. Lite trist faktiskt, kommer sakna honom när jag åker hem igen.
Söt som han är hade han skjorta och kavaj och hela skiten, för att det var sista gången, gullunge!
Vi gick på bio, men innan fick vi fördriva typ 2 timmar.

Det bästa på kvällen var ju när jag blev dissad av en pundare vid medborgarplatsen.  Vi sitter där och bara chillar, så kommer hon fram och börjar snacka med oss. Sen bara så frågar hon mitt sällskap varför han är med mig. Eftersom han var snygg men det var inte jag. Haha han blev typ arg och jag började gapskratta.
Eller jag kanske ska bry mig om vad en medelålders kvinna med typ inga tänder och som drar runt och inte har något liv säger?  Don't think so.

Sov sedan hos sötnos en sista gång. Lite tragiskt. Usch, nu måste jag tänka på något annat, annars kommer det inte bli bra.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback